با توجه به گسترش نیازهای بین المللی در کسب و کار و نیز افزایش روز افزون ارتباطات تجاری، نیاز به طراحی سایت دو زبانه در ساری در حوزه های مختلف امری ضروری است و بیشتر از گذشته احساس میشود. در این مقاله در مورد ضرورت این سایت ها و کلید موفقیت در طراحی سایت در ساری بیشتر آشنا میشوید
داشتن یک فروشگاه اینترنتی دو یا چند زبانه در عصر دیجیتال گامی مهم و ضروری با کمترین هزینه ی زمانی و مالی برای ورود به بازارهای جدید در سرتاسر جهان هست. شرکت ما با طراحی سایت دو زبانه در ساری این امکان را برای شما فراهم میکند تا پیشرو در زمینه ی شغلی خود بتوانید در مسیر رشد قدم بردارید
چرا طراحی سایت دو زبانه در کسب و کار ضروری است ؟
به لطف پیشرفت تکنولوژی مصرف کننده ها انتخاب های نامحدودی در استفاده از محصولات و خدمات در اختیار دارند، از طرف دیگر صاحبان کسب و کار هم فرصت های بی پایانی برای یافتن مشتری دارند. در ادامه به بررسی دلایل اصلی مزایای طراحی سایت دو زبانه در ساری پرداخته ایم:
- مزیت رقابتی در بازار جهانی
طراحی سایت دو زبانه از نظر استراتژی بازاریابی بسیار به صرفه است و این در حالی است که با رشد چالش های دنیای کسب و کار، تمایز کلید دستیابی به موفقیت است . در حال حاضر ورود به بسیاری از بازارهای مالی در روش های دیگر، بسیار پر هزینه تر و گاهی غیر ممکن است. اما شما با اندکی هزینه ی بیشتر برای ترجمه و طراحی سایت دو زبانه در ساری دامنه ی مشتریان خود را گسترش میدهید. این راه به شما کمک میکند تا با برندهای بزرگ جهانی رقابت کنید، در نتیجه این روش بسیار مقرون به صرفه تر از روش های بازاریابی سنتی است .
- افزایش اعتماد کاربران به برند
بعضا ورود به بازارهای جهانی نیازمند تطبیق بعضی از محصولات با فرهنگ جهانی است . براورده کردن استانداردهای جهانی و ادغام با فرهنگ های مختلف باعث افزایش اعتماد نه تنها کاربران خارجی بلکه داخلی هم میشود . همچنین مشتریان خارجی با دانستن اینکه با زبان مادری خود یا زبان بین المللی میتوانند با شما ارتباط برقرار کنند، در استفاده از خدمات و محصولات شما احساس راحتی بیشتری میکنند.
افزایش اعتماد، افزایش مشتری و در نتیجه فروش بیشتر را به دنبال دارد . واضح است که هدف از هر کسب و کاری کسب درامد، ورود به عرصه ی جهانی ، جذب مشتری جدید، کسب اعتماد و وفاداری مشتریان گذشته، افرایش فروش محصول، افزایش آگاهی عموم از برند و اطمینان از صحبت مردم در مورد خدمت یا محصولات عالی آن است.
- بازاریابی هدفمند
با تطبیق محتوی برای یک گروه یا گروه های زبانی خاص امکان شمار تعاملات با مشتریان و حفظ بیشتر مشتری فراهم می شود. در حقیقت طراحی سایت دو زبانه در ساری به شما امکان موفقیت استراتژی های متنوع بازاریابی با کمترین هزینه را میدهد. علاوه بر این برای صاحبان کسب و کار این امکان فراهم می شود که برند خود را به صورت شخصی سازی ارائه بدهند . آن ها این امکان را دارند که استراتژی های بازاریابی خود را با توجه به علایق و ترجیحات هر گروه فرهنگی یا در مواردی سنی تنظیم کنند ، نتیجه ی آن اثربخشی بازاریابی خود را چند برابر می کند.
واضح است که کاربران خارجی که زبان سایت را متوجه نمیشوند درکی از سایت شما پیدا نمی کنند. طراحی سایت دو زبانه در ساری نرخ پرش را کاهش می دهد و افراد بیشتری متوجه می شوند که شما چه چیزی را ارائه می دهید. در نتیجه احتمال خرید آن ها نیز افزایش می یابد، این یعنی متقاعد کردن بازدیدکننده سایت برای خرید محصول و یا استفاده از خدمات شما به جای رقبا، راحت تر از گذشته خواهد بود. رضایت مشتریان، در کنار افزایش وفاداری باعث تبلیغات برای کسب و کار شما می شود، زیرا مردم همیشه از برند خوب حمایت می کنند و آن را به یکدیگر معرفی می کنند.
- بهینه سازی سئو در کشورهای مختلف
شما میتوانید بهترین و مفید ترین محتوی را داشته باشید، اما وقتی کاربران آن را پیدا نکنند فایده ای نخواهد داشت. قابل مشاهده بودن برند شما در موتور جستجوی انگلیسی و یا حتی سایر زبان ها در شناخته شدن برند شما و تعامل بیشتر کاربران نقش بسزایی دارد. واضح است بیشترین جستجو کلمات کلیدی برای کلمات انگلیسی استفاده میشود، بنابراین طراحی سایت دو زبانه در ساری پتانسیل فروش شما را بیشتر می کند .
طراحی سایت دو زبانه در ساری چگونه میتواند کاربرپسند باشد؟
- استفاده از قالبهای یکسان برای حفظ هویت برند
یکی از مهم ترین نکات در طراحی سایت دو زبانه در ساری تغییر نکردن قالب و طراحی سایت هنگام تغییر زبان هست. برای مثال بازدیدکننده ی چینی وقتی وارد نسخه ی زبان انگلیسی یا زبان چینی می شود، انتظار دارد همان برندینگ، طراحی و یا عناصر طراحی وب را ببیند که در نسخه ی فارسی هم دیده می شود .
- دسترسی راحت و سریع به منوی تغییر زبان
منوی تغییر زبان در طراحی سایت دو زبانه در ساری باید برجسته و مشخص در صفحه ی اصلی و در هر صفحه ی دیگری از سایت قرار گرفته باشد. هر گزینه ای که برای تغییر زبان قرار می دهید، اطمینان حاصل کنید که یافتن آن بسیار آسان باشد و برای تغییر زبان از کلمه ی مربوط به خود کشور استفاده بشود. برای مثال: انگلیسی >> English ،آلمانی >> Deutsch
همچنین میتوان برای انتخاب راحت تر از پرچم کشورها در کنار یا به جای اسم کشورها استفاده شود .
- تشخیص خودکار زبان ها
بسیاری از سایت های دو زبانه یا چند زبانه، زبان مرورگر را شناسایی می کنند تا به صورت خودکار زبان را برای کاربر تنظیم کنند. اینکار باعث صرفه جویی در زمان کاربران میشود، البته در برخی موارد مانند استفاده از فیلترشکن ، امکان خطا وجود دارد .
بررسی تاثیر طراحی سایت دو زبانه در ساری بر توسعه اقتصادی محلی به چه صورت است ؟
سایت های دو یا چند زبانه میتوانند تاثیرات محسوسی بر رشد منطقه داشته باشند. فروش بیشتر و دسترسی راحت تر بازدیدکننده های خارجی به محصولات و خدمات نه تنها باعث پیشرفت برند و کسب و کار میشود، بلکه اعتماد و وفاداری مشتریان و کاربران داخلی را نیز فراهم میکند . همچنین نیاز به بومی سازی ، ترجمه و پشتیبانی مشتریان خارجی در کنار مشتریان بین المللی باعث افزایش نیازمندی به شغل های جدید می شود. در نتیجه طراحی سایت دو زبانه در ساری میتواند به توسعه ی اقتصاد محلی در ساری نیز کمک کند.
مشکلات ایجاد طراحی سایت دو زبانه در ساری چیست ؟ و چه راهکارهایی برای آن وجود دارد ؟
طراحی یک سایت دو زبانه در ساری با چالش ها و مشکلاتی همراه است، البته این مشکلات با ابزارهای مناسب و برنامه ریزی دقیق قابل حل است . در ادامه به برخی از نکات مهم و راهکار های کلیدی برای مقابله با آنها اشاره شده است :
- چالشهای فنی
ویژگی های خاص در هر زبان و پیاده سازی آنها، مانند ترجمه ی محتوا و تغییر زبان در طراحی سایت دو زبانه در ساری میتواند با موانع فنی مواجه شود. با این وجود پلاگین ها و ابزارهایی در دسترس ما هستند که میتوانند روند را ساده تر کرده و جنبه های فنی میدیریت و طراحی سایت دو زبانه را تسهیل ببخشند.
- مدیریت محتوا
مدیریت محتوی در سایت های چند زبانه نیازمند یک رویکرد منظم است. استفاده از سیستم مدیریت محتوی Content Management System که به اختصار (CMS) گفته میشود، از سایت های دو زبانه یا چند زبانه پشتیبانی می کند . طراحان می توانند با استفاده از مدیریت محتوایی در سایت های چند زبانه فرایند ایجاد، ترجمه و به روز رسانی محتوی را تسهیل ببخشند.
- بومیسازی
تطبیق محتوی با مناطق و فرهنگ های متفاوت و خاص نیازمند بومی سازی هست. این شامل در نظر گرفتن تفاوت زبانی، فرهنگی و طراحی باید به گونه ای در نظر گرفته شود که با مخاطبان و بازدیدکنندگان هدف هماهنگ باشد.
با وجود اینکه زبان فارسی یکی از زبان های پرمخاطب در سراسر جهان هست و کاربران فارسی زبان حدود 90 میلیون نفر داخل ایران و 30 میلیون نفر خارج از ایران را به خود اختصاص دادند، اما نسبت به سطح جهانی تنها 1.5% تا 2% سطح کل کاربران اینترنت جهان را شامل میشوند. این درحالی است که حدود 30% از کاربران سطح جهانی به زبان انگلیسی اختصاص یافته اند. در نتیجه با طراحی سایت دو زبانه در ساری نه تنها وارد بازارهای بین المللی میشوید بلکه تعداد بازدیدکنندگان سایت را افزایش میدهید و به رشد بازدید سایت خود نیز کمک میکنید.
طراحی سایت دو زبانه در ساری راه حل مناسبی برای ماندگاری بیشتر مشتریان و تبدیل این فرصت به فروش بیشتر است و نیاز به یک تیم طراحی با سابقه برای پشتیبانی و در اختیار قرار دادن تجربیات خود برای پیشبرد اهدافتان امری ضروری است .
شرکت دیجیتال مارکتینگ لوپین و طراحی سایت دو زبانه در ساری، شرکتی قوی و به همراه تیم کارآمد آن در تلاش برای خدمات دهی به کارگزاران و صاحبین مشاغل است تا با وارد کردن این عزیزان به عصر تکنولوژی ، سرزندگی و نشاط تازه ای به مشاغل آن ها بدهد.
سال ها تجربه و انجام استراتژی های متفاوت برای رسیدن به بهترین بازدهی این امکان را به ما داده که به مردم کشور این خدمت را بدهیم و عزیزان ما بدون هیچ مشکلی بتوانند به وسیله ی عصر ارتباطات و فضای مجازی کارشان را رونق دهند.